دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

فتوشاپ هم اینک یکی از برترین نرم افزار ها در گرافیک رایانه در جهان محسوب می شود و اکثر گرافیست ها برای ویرایش و روتوش عکس های خود از این نرم افزار استفاده می کنند. اما استفاده از این نرم افزار نیاز به آموزش داشته و بخش بخش آن امکاناتیست که باید با آنها آشنا شد تا بتوان از آنها به بهترین نحو استفاده کرد. مونتاژ تصاویر نیز یکی از امکانات بی بدیع فتوشاپ می باشد. امروز در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان کتاب الکترونیکی How to Cheat in Photoshop CS5: The art of creating realistic photomontages نوشته Steve Caplin را برای شما عزیزان مهیا کرده ایم که در این کتاب الکترونیکی آموزشی شما می آموزید تا چطور با راههای نزدیک تر و آسان تر عکس های خود را مونتاژ نمایید و به کار خود سرعت ببخشید.
در این کتاب آموزشی دو راه اصلی مونتاژ در نرم افزار Photoshop به تشریح کامل و به زبان انگلیسی توضیح داده شده است که می تواند جوابگوی نیاز هر کاربری باشد. لازم به ذکر است از مونتاژ تصاویر در تبلیغات، چاپ و نشر، رسانه های چاپی و غیره استفاده می شود و به تمام دانشجویان و هنرمندان گرافیک توصیه می کنیم حتما این هنر فتوشاپ را یاد بگیرند، زیرا همواره در کارهای طراحی عمده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این Ebook شامل 464 صفحه بوده و ناشر آن Focal Press 2010 می باشد و همچنین این کتاب با فرمت PDF ارائه گشته است. امیدواریم که با دانلود ایبوک آموزش مونتاژ عکس بتوانید به راحتی عکس های خود را مونتاژ کنید و از آنها نهایت لذت را ببرید.

How to Cheat in Photoshop CS5 - ایبوک آموزش مونتاژ عکس با فتوشاپ

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل How-to-Cheat-in-Photoshop-CS5-eBook-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش تقلب در فتوشاپ (حجم : 295 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم | بخش ششم

رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان کتاب,دانلود رایگان ایبوک,دانلود ایبوک,دانلود کتاب الکترونیکی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com