دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

Kingsoft Office Suite 2012 یک نرم افزار آفیس رایگان کامل و کاربرپسند برای ویندوز است که در سایت دانلود نرم افزار رایگان به اشتراک گذاشته شده است. ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد شخصی و تجاری از ویژگی های اصلی این نرم افزار می باشد. Kingsoft Office Suite 2012 شامل Kingsoft Writer, Kingsoft Presentation, Kingsoft Spreadsheet است که با آخرین فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار می باشند.
Kingsoft Office Writer 2012 قطعا یکی از بزرگترین نرم افزار ها برای ایجاد اسناد حرفه ای است. این نرم افزار می تواند که فایل های مایکروسافت ورد را باز کرده و همچنین فایل های ایجاد شده در خود نرم افزار را به فرمت مایکروسافت ورد ذخیره کند. در این نرم افزار قابلیت های گنجانده شده است که در مایکروسافت آفیس نیز در دسترس نمی باشد، از جمله ی این قابلیت ها: تبدیل کردن به فایل های پی دی اف، سوییچ کردن در بین اسناد با استفاده از تب ها، نوار ابزار گوگل و ...

Kingsoft Office Suite 2012 8.1.0.2942 - نرم افزار کینگ سافت آفیس رایگان 2012

برنامه Kingsoft Office Presentation 2012 می تواند به شما کمک کند تا اسناد چند رسانه ای قابل ارائه خود را با راه های خلاقانه ای برای مشاهده ی مشتریان خود ایجاد کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایل های پاورپوینت مایکروسافت آفیس 2003 و 2007 را باز و حتی آنها را ویرایش نماید و همچنین اسناد تولید شده خود را با آن فرمت ها ذخیره کند. این نرم افزار کاملا با پاورپوینت مایکروسافت آفیس سازگار بوده و همچنین قابلیت ذخیره سازی به صورت پی دی اف را نیز دارد.
نرم افزار کاربردی Kingsoft Office Spreadsheets 2012 به مانند برنامه اکسل مایکروسافت آفیس می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که فایل های اکسل مایکروسافت آفیس را باز و ویرایش کنید و فایل های ساخته شده توسط نرم افزار را با آن فرمت ها ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار شامل بسیاری از توابع و فرمول و آرایه ها می باشد که کار شما را در مدیریت و تجزیه و تحلیل و محاسبه داده ها بسیار ساده تر و سریع تر می نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید هشت نوع رمزنگاری که گشودن آنها بسیار دشوار است را بر روی صفحات گسترده شما قرار دهد. بنابراین امکان کپی، تغییر و یا چاپ تا حد زیادی کم خواهد شد.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار آفیس رایگان 2012 (حجم : 69.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 26 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان آفیس 2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com