دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

بی شک می توان گفت Microsoft SQL Server هم اینک یکی از قدرتمند ترین سیستم های مدیریت بانک اطلاعات و به عبارتی پایگاه داده می باشد. این سیستم همانطور که می دانید از طریق مایکروسافت ارایه گشته است و به تازگی اعلام کرده که بیش از 60 درصد بازار را در مدیریت پایگاه داده به خود اختصاص داده است که ادعایی واقعیست و با امکانات بی نظیر آن تکمیل می گردد.
این سیستم به صورت ارتباط سرویس دهنده و سرویس گیرنده عمل می نماید به این صورت که درخواست ها از طریق سرويس گيرنده به سرويس دهنده ارسال می شود و با حداکثر سرعت آنالیز شده و پاسخ از طریق بررسی بانک اطلاعات موجود داده خواهد شد. Microsoft SQL Server به گونه ای طراحی گشته است که قادر است این پردازش را بر روی بانک هایی با حجم بالا در حد ترابایت به کمک خلاصه سازی اطلاعات موجود انجام دهد و بهترین پاسخ ممکن را به سرویس گیرنده ارسال نماید.
از اصلی ترین مزیت های اس کیو ال سرور 2008 می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد که عمل ورود، پردازش، ارسال اطلاعات و استراحت رایانه log off را انجام می دهد. از دیگر مزیت های این سیستم می توان به بک آپ گیری هوشمند آن و امنیت بسیار بالایش اشاره نمود. این امکانات با آموزش SQL به صورت حرفه ای به صورت کامل و به درستی قابل استفاده نخواهد بود.

Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services - ایبوک تحلیل خدمات اس کیو ال سرور 2008

با داشتن مقدمه ای از Microsoft SQL Server می خواهیم کتاب بی نظیر را در این زمینه که برای آموزش سرویس های آنالیزی Microsoft SQL Server می باشد به شما عزیزان معرفی نماییم. کتابی با نام Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services Unleashed همراه با Source Code که مثال های معرفی شده در کتاب است، در سایت دانلود رایگان نرم افزار دراختیار شما عزیزان قرار گرفته و شما را قادر خواهد ساخت با داشتن نگاهی عمیق بر امکانات مایکروسافت اس کیو ال سرور 2008 بهترین کارایی را از این سیستم به دست آورید.
در این کتاب همچنین با روش ها و الگوریتم های حل پرس و جو، سرور معماری، ساختمان داده های اصلی، پردازش داده ها، تجزیه و تحلیل توابع خدمات و ... آشنا خواهید شد که شما را در مدیریت و اجرای بهتر این سیستم به بهترین نحو ممکن یاری خواهد داد. این کتاب با ISBN-13: 978-0-672-33001-8 به زبان انگلیسی و نشر توسط Sams شامل 889 صفحه با فرمت PDF می باشد.

دانلوددانلود رایگان کتاب تحلیل اس کیو ال 2008

(حجم : 13.2 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان کتاب,دانلود رایگان ایبوک,دانلود ایبوک,دانلود کتاب الکترونیکی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com