دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

جوملا Joomla نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است که جزو معروفترین و مشهور ترین های سیستم های مدیریت محتوا همچنین پرطرفدار ترین با امکانات فوق العاده است. جوملا! به زبان PHP نوشته شده ‌است و از پایگاه دادهٔ MySQL استفاده می‌کند.
قابلیت ‌های جوملا که نیاز به آموزش برنامه نویسی ندارد شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی caching، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است.
حتماً خیلی از شما همراهان سایت نرم افزار دانلود رایگان (که سیستم آن میترا و برپایه جوملاست) سیستم مدیریت محتوا جوملا Joomla CMS را می شناختید و با آن تا حدودی آشنا بودید، برای اینکه شما عزیزان بیشتر با این سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید ایبوک کتاب الکترونیکی آموزش جولا آموزشی را آماده کرده ایم.

Beginning Joomla Web Site Development - ایبوک آموزشی جوملا توسعه وب سایت

در کتاب آموزش جولا شما مرحله به مرحله با سیستم مدیریت محتوا جوملا آشنا خواهید شد تا زمانی که سایت خود را بتوانید با جوملا بر پا کنید و یک سایت دینامیک داشته باشید. این کتاب الکترونیکی آموزشی دارای 312 صفحه به زبان انگلیسی می باشد که در سال 2009 منتشر شده است و دارای فرمت pdf می باشد. کتاب CMS جوملا برای همه افراد حتی کسانی که از طراحی وب و html, css چیزی نمی دانند مفید خواهد بود. سایت فری دانلود امیدوار است از این کتاب مفید از Wrox که در سال 2009 انتشار یافته لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان کتاب الکترونیکی آموزش جوملا

(حجم : 4 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان کتاب,دانلود رایگان ایبوک,دانلود ایبوک,دانلود کتاب الکترونیکی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com