دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

به جرات می توان گفت نرم افزار 3ds Max که ورژن هشت آن در سال 2005 ارائه شد یکی از قویترین نرم افزار های سه بعدی سازی و ایجاد مدلهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های سه بعدی بوده که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند در طراحی سه بعدی در بخش انیمیشن سازی و صنعت و طراحی سازه های سه بعدی همچنین صنعت ساخت بازی بسیار کاربرد دارد.
آموزش 3D مکس نیز همانند سایر برنامه های اختصاصی بسیار سنگین بوده و نیاز به آموزش جامعی دارد. کتاب آموزشی کامل و جامع Beginning Game Art in 3ds Max 8 به شما کمک خواهد کرد تا گام به گام با تمام بخش های اصلی و مورد نیاز در طراحی آشنا گردید. در این ایبوک آموزشی ابتدا با ارایه متنی و تصویری شما احاطه ای کلی بر روی کار نرم افزار پیدا خواهید نمود و سپس با ریزه کاری های این برنامه آشنا خواهید شد.

Beginning Game Art in 3ds Max 8 - کتاب شروع صنعت بازی سازی در 3ds مکس 8

در eBook کتاب آموزش تری دی مکس یاد میگیرید که چگونه پروژه های نمونه واقعی از بازی ها را با این نرم افزار طراحی و ارایه کنید. همچنین در این نرم افزار شما با کاراکتر های اصلی مورد استفاده و کار هر یک از اشیاء در نرم افزار آشنا می شوید که می توان گفت کار شما را با کمی سعی و تمرین در نرم افزار بسیار آسان نموده و تا حد زیادی به تسلط مورد نیاز خواهید رسید.
در این کتاب الکترونیکی eBook یاد می گیرید تا مقدمات و انیمیشن شخصیت های بازی خود را طراحی و مدیریت نمایید و در کل بتوانید یک بازی زیبا را به بهترین نحو بسازید. سایت نرم افزار دانلود رایگان این کتاب ایبوک تری دی مکس را که مرجع بسیار مناسبی برای کار با برنامه آن و ساخت بازی می باشد را به رایگان برای دانلود به اشتراک گذاشته است.

دانلوددانلود رایگان کتاب الکترونیکی آموزش 3D Max 8

(حجم : 10.7 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir

نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت21:52---19 تير 1390
با سلام
وب جالب و زيبايي داري با آرزوي موفقيت و شادي هر روز شما
اميدوارم اي پيشنهادها براي شما سودمند باشند
پيشنهاد اول :

با ورود و خروج از اينترنت هر ساعت تا 75 سنت بدون انجام كاري دريافت نماييد .

پيشنهاد دوم :

افزايش پرداخت هاي فوق العاده بانك جهاني virtapap

راه اندازي مرحله دوم بانك ورتاپي :

پرداخت پاداش ثبت نام از 25 دلار به 100 دلار

پرداخت سود و كار روزانه 20 دلار

پرداخت براي معرفي ديگران از 10 دلار به 25 دلار

افتتاح حساب بانكي بنام عضوها

اگر بدنبال درآمد بالا و بدون دردسر و بدون كار روزانه هستيد . اين دو روش هم بصورت رايگان و هم در سطح اينترنت فعلا از بهترين ها و معتبر هستند پس از دستشان ندهيد و هر چه زودتر اقدام نماييد .

براي مشاهده ديگر پيشنهادها به وب ما بياييد .

موفق و شاد باشيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان کتاب,دانلود رایگان ایبوک,دانلود ایبوک,دانلود کتاب الکترونیکی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com