دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

امروزه بازی های کامپیوتری در سراسر دنیا نقش بسزایی در پر کردن زمان تفریح مردم دارند و به جرات می توان گفت کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تا به حال سراغ این گونه بازی ها نرفته باشد. اما در بین این بازی های کامپیوتری، بازی های فکری و خلاقانه از جایگاه خاصی برخوردار است که این گونه PC Game ها توانسته اند سلایق افراد گوناگون را در نظر بگیرند و شاید خیلی از کاربران هم به دنبال بازی های فکری باشند تا بتوانند درصد هوش و میزان خلاقیت خود در کنترل و حل مسئله این گونه بازی ها را بسنجند. به همین منظور وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در این پست قصد دارد یک بازی فکری و بسیار خلاقانه را برای شما کاربران عزیز قرار دهد. بازی Crazy Machines New from the Lab که محصول شرکت Viva Media در سال 2011 می باشد یک بازی کامپیوتری و در عین حال یک بازی فکری نیز می باشد. در بازی ماشین های دیوانه همانطور که از نامش پیداست شما در هر یک از مراحل بازی، با ماشین های الکتریکی سر و کار دارید که باید با فکر خلاق خود بتوانید بازی ماشین دیوانه را اولا در کنترل خود در آورید و سپس بتوانید با استفاده از آنها و همچنین ارائه ایده های خود مسئله ای که در هر مرحله می باشد را بگونه ای حل کنید و راهی مرحله بعد شوید. گاهی اوقات در این بازی فکری نیاز است که شما یک عمل انفجار انجام دهید و یا از خانه هایی که قصد انحراف شما از مسیر حل مسئله را دارند عبور کنید که گاهی اوقات بسیار دلهره آور نیز هستند.

Crazy Machines New from the Lab 1.231 PC Game - بازی فکری ماشین های دیوانه

با دانلود بازی فکری ماشین های دیوانه خواهید دید که در مسیر مراحل گیم خطراتی وجود دارند که باعث می شوند شما را از مسیر حل مسئله در هر مرحله خاص منحرف کنند از جمله: موشک هایی که به شکل بطری پرتاب می شوند، توپ ، بمب ، روبات ها و دیگر موارد، که می توانند کار شما را در این Game سخت کنند. البته شما کاربر عزیز با ابتکاری که به خرج می دهید حتما از سد خطرات این PC Game هم عبور خواهید کرد. البته در بعضی اوقات بازی ماشین دیوانه یک گیم خنده دار و جالب می شود که آن هم در نوع خود جالب توجه است. یک نکته قابل توجه دیگر این است که در بازی Crazy Machines New from the Lab شما از تمام امکانات می توانید استفاده کنید از جمله: استفاده از تمام عناصر جدید بازی، موسیقی در حال پخش، پس زمینه زیبا و دیگر موارد که مطمئنا در لذت بخش تر کردن بازی ماشین دیوانه موثر خواهند بود. به عنوان نکته آخر دوباره عرض می کنیم که این بازی کامپیوتری یک بازی خلاقانه و بسیار فکری می باشد که شما با فکر کردن و نشان دادن خلاقیت خود و به عمل بستن این خلاقیت ها می توانید مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. امیدواریم که با دانلود بازی فکری ماشین های دیوانه بتوانید خلاقیت خود را اثبات کنید و همچنین بتوانید با گذراندن مراحل بازی نهایت لذت را ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی:

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1.0 GHZ
  • رم: 256 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
  • میزان فضای خالی هارد: 74 MB

دانلوددانلود رایگان بازی ماشین های دیوانه (حجم : 43.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Crazy Machines Crazy Machines Crazy Machines Crazy Machines



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com