دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

 

یکی از پروتکل های پرکاربرد در اینترنت برای مدیران وب سایت ها FTP می باشد. منظور از پروتکل نیز مجموعه قوانینی است که در اجراو ساخت یک مجموعه عامل ارتباطی تعریف می گردد، برای مثل HTTP نیز یک پروتکل در اینترنت محسوب می شود که برای وبگردی تعریف شده است. FTP نیز پروتکلی است پرکاربرد برای دانلود و آپلود فایل ها در برنامه اینترنت که کاربرد بسیار زیادی دارد. نرم افزار های بسیار زیادی نیز برای کار با FTP ارایه گشته اند که امروز در وب سایت دانلود برنامه رایگان قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده قدرتمند TurboFTP که آخرین نسخه آن می باشد آشنا سازیم.
همانطور که گفته شد این نرم افزار یک نرم افزار یک نرم افزار کمکی برای دانلود و آپلود فایل از طریق FTP می باشد ولی امکانات خاص این نرم افزار آن را از سایر نرم افزار ها متمایز ساخته است. از این امکانات می توان به پشتیبانی از تكنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 98/ME/NT4/2000/XP/2003 اشاره کرد. این برنامه با الگوریتم خاص خود به شما این امکان را می دهد تا فایل ها را بین رایانه ی شخصی خود FTP سرور مورد نظر منتقل (دانلود و آپلود) نمایید و این عمل را با سرعت فوق العاده بالا نسبت به نرم افزار های مشابه انجام می دهد. این نرم افزار همچنین از فولدر (پوشه) ساز اتوماتیک بهره مند است به این صورت که اگر شما پوشه ای را از رایانه خود به سرور منتقل نمایید، نرم افزار FTPخود به خود یک دایرکتوری ساخته و فایل های داخل پوشه شما را به آن منتقل می کند و کار انتقال به صورت پوشه ای را نیز برای شما بسیار آسان می کند.

TurboFTP 6.30 Build 865 - نرم افزار توربو اف تی پی

نرم افزار TurboFTP همچنین به شما این امکان را داده است که در صورت قطع ارتباط یا به وجود آمدن مشکل برای نرم افزار کارهای خود را از نو با باز کردن نرم افزار بازیابی و به ادامه عملیات بپردازید. لازم به ذکر است نرم افزار تمام مشکلات را (در صورت تنظیم) برای گروه پشتیبانی نرم افزار ارسال می کند و در صورتی که در نرم افزار مشکلی وجود داشته باشد از طریق ایمیل از طرف گروه پشتیبانی اعلام می گردد. این نرم افزار دانلود FTP از تمام پروکسی ها پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید یک نرم افزار فوق العاده برای کارهای انتقال FTP برای کاربران باشد.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار FTP

  • پشتبانی از دیوار آتش های HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a و SOCKS 5
  • امکان ذخیره ی رمز عبور و شناسه ی FTP در اولین تصال
  • رمز گذاری پیشرفته ی FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 9x/ME/NT4/2000/XP/2003
  • امکان دانلود و آپلود فایل ها بین رایانه ی شخصی و سرور با سرعت بالا
  • دایرکتوری سازی اتوماتیک برای انتقال فایل ها به صورت دسته ای
  • امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته در مواقع قطعی اینترنت یا بسته شدن نرم افزار
  • قابلیت گزارش تمام مشکلات نرم افزار و گرفتن جواب در اسرع وقت از طریق ایمیل
  • سازگار با برنامه های مختلف FTP جهت انتقال اطلاعات وب سایت ها (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)

دانلوددانلود رایگان نرم افزار اف تی پی سرور (حجم : 9.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com