دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale 2011 هر چیزی که برای ساختن ، تنظیم ، اجرا و انتشار موسیقی به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از موسیقیدانان در سراسر دنیا ازین برنامه ی قدرتمند استفاده می کنند.Finale یک برنامه با استاندارد جهانی نت نویسی موسیقی می باشد که بیش از 2.5 میلیون موسیقی دان حرفه ای ، آهنگ ساز ، تنظیم کننده و معلم نت نویسی از آن استفاده می کنند. اخرین نسخه ی این نرم افزار یعنی finale 2011 در ساخت هر نوع موسیقی که فکرش را می کنید ، انعطاف پذیری ، آزادی عمل و قدرت بی نهایت را برای شما به ارمغان می آورد. نت دلخواه خود را با صفحه کلید و موس کامپیوتر خود بنویسید و همزمان موسیقی ایجاد شده در صفحه را بشنوید. این برنامه قابلیت اجرای فایل های ورودی MIDI ، MusicXML ، Smartscore و یا Finale family Notation را دارد.

قرار دادن متن شعر در این نسخه بسیار بهینه تر از نسخه های قبلی می باشد و به شما اجازه می دهد تعداد نامحدودی از ورس های متن شعر با فاصله گذاری اتوماتیک برای هماهنگ شدن با نت را در اختیار شما قرار می دهد. وارد کردن داینامیک ها ،نشان های تمپو و دیگر متون در این نسخه بسیار قدرتمند تر از نسخه های پیشین می باشد. همچنین می توانید با وارد کردن نام آکورد یا اجرا کردن آن با یک صفحه کلید MIDI ، آکورد دلخواه خود را وارد کنید. نت نویسی برای پرکاشن یکی از بی نظیر ترین امکانات این برنامه است که در این نسخه بسیار ساده تر و با کیفیت تر در دسترس شماست.

این نرم افزار مالتی مدیا در سال 1988 یک انقلاب در زمینه ی صرفه جویی در زمان ایجاد کرد که تا کنون ادامه داشته. Cut / Copy / Paste بسیار مفید در این برنامه جای گرفته که همیشه به شما این اطمینان را می دهد تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. ابزار انتخاب ، صفحات ویرایش چندلایه ، جستجوی هوشمند ، تغییر آنی بندها ، و برگشت به مراحل قبل مضاعف شده برای شما محیط کاری آسان و حرفه ای را به ارمغان می آورد. Finale دارای مجموعه ابزارهای موسیقی با کیفیت جهانیست که ایجاد کیفیت واقع گرایانه ای در موسیقی شما و نتیجه دلخواه شما را برایتان فراهم می کند . در نهایت تمامی آرشیو صوتی با هم تزکیب شده و موسیقی مورد نظر شما با نهایت کیفیت ساخته می شود.

با این نرم افزار خارق العاده فایل های Mp3 و wav تولید کرده، یا به صورت MIDI و MusicXML در آورده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید. با قرار دادن این صفحات ایجاد شده به صورت یک فایل گرافیکی در برنامه های ویرایش متن یک رساله ، کاربرگ یا صفحات پرسش و آزمون ایجاد کنید. این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز موسیقیدانان و افراد اهل موسیقی را به صورت جامعی ارایه می کند و می توان آنرا جزء اولین ها در بین نرم افزارهای نت نویسی قرار داد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار مالتی مدیا لذت ببرید.

MakeMusic Finale 2011 r2 - دانلود نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale

پیش نیاز ها برای نصب برنامه MakeMusic Finale 2011 r2

  • Xp/Vista/Win 7
  • حداقل رزولوشن تصویر 800*600
  • حداقل 512 مگابایت رم
  • 600 مگابایت فضای خالی در هارد دیسک

دانلوددانلود رایگان نرم افزار نت نویسی موسیقی فایناله 2011 (حجم : 318.12 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود نرم افزار مالتی مدیا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com