دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

 

 

رقابت تنگاتنگ میان مرورگر ها اینترنتی پایان پذیر نیست و جنگ و دعوا بر سر اینکه کدام بروزر از همه بهتر است میان منتقدان بسیار داغ است. مرورگر اینترنتی که سایت دانلود نرم افزار رایگان معرفی می کند مرورگر Google Chrome Browser ورژن 12 به صورت پرتابل و چند زبانه از شرکت غول سرچ دنیا گوگل است. این مرورگر فوق العاده به دلیل عدم دسترسی ایرانیان برای دانلود کروم از سایت گوگل به صورت رایگان در سایت دانلود رایگان به اشتراک عموم گذاشته شده است.
بروزر گوگل کروم عملیات اینترنت را راحت تر، ایمن تر و سریع تر می نماید که دارای یک طراحی ساده برای جستجو در وب، تاریخچه وب، نوار ابزار کامل و پیشنهاد برای متن هایی که تایپ می کنید می باشد. یک جعبه که شامل تمام وظایفی که می توانید در اینترنت استفاده کنید کنار دست شما خواهد بود. هر سایت و تب که باز می شود جدا از دیگر تب ها در مرورگر است به همین دلیل این خصیصه فوق العاده باعث می شود تا در صورت خطا یا اشتباه، یک تب از کار افتد و تمام نرم افزار را تحت تاثیر قرار ندهد و همچنان دیگر امکانات و سایت ها را در دسترس داشته باشید. همچنین امکان بوک مارک وب سایت و بررسی وضعیت سایت های امنیتی را داراست.

Google Chrome 12.0.742.122 Final Portable - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مهمترین چیزی که کروم 12 این مرورگر محبوب برنامه اینترنتی را از دیگر مرورگر ها جدا کرده بخش سرچ یا جستجوی آن است. امکانات فراوان برای جستجو در سایت ها با استفاده از نوار آدرس و پیشنهاد کلمات مورد جستجو در خود مرورگر از وب سایت های معروف در آن زمینه می باشد. همراه با نمایش پیشنهاد از سایت هایی که قبلا مراجعه کردید. اگر کروم متوجه سایتی که انتقال امن را با استفاده از SSL فراهم می کند شود رنگ نوار آدرس به رنگ طلایی در آمده و Https در نوار آدرس به رنگ سبز در می آید. و در صورت عدم تایید شما با اطلاعاتی که در مورد آن در اختیارتان قرار می دهد، امنیت اطلاعات شما را تضمین می شود.

دانلوددانلود رایگان مرورگر گوگل کروم (حجم : 29 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com