دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

Acronis True Image Home 2009 نسخه 12 ساخت 9709 نرم افزاری است قدرتمند که توانایی پشتیبان گیری و محافظت کامل از سیستم شما را داراست. پشتیبان گیری از داده ها و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما، نرم افزارها و بازی های نصب شده بروی سیستم، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری، اسناد مالی و اداری، تنظیمات و هر آنچه که برای شما مهم و لازم است.

این نرم افزار مشهور در زمینه بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات طبق تحقیقات و نظرات سایت های گوناگون بین نرم افزارهای همنوع از قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و آن را به یکی از بهترین ها تبدیل نموده است. نرم افزار Acronis True Image این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به آسانی و تنها با یک کلیک از داده های مورد نظر خود پشتیبان بگیرید و هر زمان که سیستم شما دچار مشکلاتی همچون گرفتن ویروس و آلوده شدن سیستم، نصب نرم افزارهای مخرب و ناخواسته و یاحتی خرابی هارد دیسک و ... شدید، آن اطلاعات حفاظت شده و پشتیبان را توسط برنامه بازیابی نمایید.

نرم افزار این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است تا از تمام اطلاعات کامپوتر شخصی خود و یا تنها از فایل های مهم خود پشتیبان تهیه نمایند که بسته به نوع انتخاب سرعت عملیات متفاوت است و در نوع دوم نرم افزار سریع تر عمل می کند. Acronis True Image Home بسیار انعطاف پذیر تولید شده است و طوری از داده های شما محافظت خواهد کرد که حتی در حوادث غیر قابل پیشبینی هم مانند ویروسی شدن سیستم و یا خرابی هارد دیسک اطلاعات را دوباره بازگردانی نماید و این چیزی است که نرم افزار آن را برای کاربران تضمین می کند و این اطمینان را به آنها می دهد که بدون هیچ مشکلی دوباره از فایل ها و برنامه ها و حتی تنظیماتی که در فایل پشتیبان هستند استفاده نمایند.

همانطور هم که از نام نرم افزار معلوم است برنامه با روش تهیه Image از اطلاعات شما پشتیبان خواهد گرفت، که به کمک این روش هم می توان پشتیبان کاملی از قسمت های مختلف سیستم داشت و هم احتمال ویروسی شدن آن به صفر خواهد رسید. اگر شما هم نمی خواهید تا تجربه تلخ از دست دادن و یا خرابی نرم افزارها و فایل های خود مواجه شوید، پیشنهاد سایت دانلود رایگان دریافت رایگان این نرم افزار به شما عزیزان است.

Acronis True Image Home 2009 12 Build 9709 - پشتیبانگیری حرفه ای و
امن از اطلاعات

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2009

  • تهیه پشتیبان با یک کلیک : فقط کافی است شما تصمیم بگیرید که چه، از کجا و در چه زمانی احتیاج به تهیه پشتیبان دارید تا نرم افزار به صورت خودکار و یا تنها با یک کلیک شما شروع به BackUp گیری کند.
  • جستجوی کامل متن : شما قادر خواهید بود تا بین آرشیوها با تایپ قسمتی یا تمام نام فایل مورد نظر به جستجوی آن بپردازید آن را سریع و به آسانی بازگردانی نمایید و همچنین نرم افزار قابلیت جستجو در داخل محتوای فایل ها را هم داراست.
  • قابلیت ذخیره سازی کپی از روی فایل های پشتیبان : شما این امکان را دارید تا یک یا چند کپی از فایل های پشتیبان خود را بروی شبکه، فلش دیسک و ... نگه دارید.
  • پشتیبانی از آرشیوهای ZIP : Acronis True Image Home 2009 علاوه بر پشتیبانی از فرمت TIB، فرمت ZIP را نیز به نرم افزار اضافه کرده تا داده ها با تراکم بیشتری ذخیره و آرشیو شوند.
  • قابلیت ادغام چندین آرشیو پشتیبان : توسط این گزینه این امکان برای شما فراهم می شود تا با ادغام و یکی کردن چند فایل پشتیبان که امکان دارد هر کدام از یک قسمت باشند، یک فایل کامل از پشتیبان ها تهیه نمایید.
  • اضافه شدن واسط کاربری با استایل ویندوز ویستا : که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر نرم افزار، واسط کاربری برنامه بسیار کاراتر و بهتر شده است.
  • گرفتن اتوماتیک پشتیبان مبنی بر در دسترس بودن مقصد : توسط این قابلیت کاربران توانایی تهیه پشتیبان به محض در دسترس بودن درایو مقصد بصورت اتوماتیک را خوهند داشت.
  • بروز رسانی آسان و سریع به کمک ابزارهای انتقال : که توسط این امکان شما لازم نیست وقت خود را هر دفعه صرف نصب مجدد ویندوز، نرم افزارها و یا سریال ها و تنظیمات و بروز رسانی ها نمایید!
  • قابلیت خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات پشتیبان گیری : قابلیتی که به شما این امکان را می دهد تا شب کامپیوتر را روشن بگذارید تا کار پشتیبان گیری انجام شود و بصورت خودکار بعد از اتمام کار سیستم توسط نرم افزار خاموش شود.
  • قابلیت ذخیره سازی آرشیو بروی فضاهای گوناگون : شما می توانید آرشیو پشتیبان خود را بروی فضاهای گوناگون و امن همچون شبکه، CD/DVD، USB، سرورهای FTP، هارد دیسک های داخلی و خارجی و ... ذخیره نمایید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارپشتیبان گیری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com