دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

VideoCharge Studio نرم افزار ویرایش ویدئو و میکس فیلم و عکس می باشد که برای تبدیل فرمت فایل های تصویری و ویرایش آن ، اضافه کردن واترمارک، ساخت thumbnail، افزایش کیفیت ویدئو با انتخاب فیلترهای خاص، ساخت سایت های ویدئویی، پردازش دسته ای ویدئوها ، ویرایش دسته ای آنها و ... کاربرد دارد. این نرم افزار مالتی مدیا از بسیار فرمت های ویدئوی که امروزه استفاده می شوند، پشتیبانی می کند.همچنین امکان تبدیل فایل های ویدئوییWMV, AVI, MPEG, MOV,FLV, SWF, MP4, 3GP,3G2, MKV را به شما می دهد. VideoCharge Studio دارای امکانات بی نظیری برای ساخت ویدئو و فایل های گرافیکیست.می توانید فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف بسازید ، فریم های ویدئو را برش دهید و آن را به عنوان فایل گرافیکی ذخیره کنید.این برنامه ی قدرتمند به شما امکان ساخت ویدئو و فایل گرافیکی را به طور همزمان برای شما ایجاد می کند.

قابلیت پردازش فولدرها و فایل ها برای وارد کردن فابل های ویدئویی یکی از امکانات مفید این نرم افزار می باشد. VideoCharge Studio دارای قابلیت ویرایش ویدئو بدون Encode کردن آن است که این بدان معنیست که فایل تصویری در زمان بسیار کوتاه و با کیفیت نسخه ی اصلی ویرایش و ذخیره می شود.همچنین شما می توانید در هنگام ذخیره ی فایل ها برای آنها پسوند بسازید ، یعنی می توانید در آخرین مرحله ی ذخیره و به سادگی هر چه تمام تر فرمت فایل های خود را تعیین کنید. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

VideoCharge Studio 2.9.9.651 - نرم افزار ویرایش ویدئو و میکس فیلم و عکس

VideoCharge Studio 2.9.9.651 - نرم افزار ویرایش ویدئو و میکس فیلم و عکس

  • ساخت واترمارک : این نرم افزار برای ساختن واترمارک روی فایل های تصویری بهینه شده و دارای امکانات قدرتمند برای کار روی واترمارک هر فریم از فایل تصویری یا گرافیکی می باشد.
  • ویرایش عکس : VideoCharge Studio دارای مجموعه ای قدرتمند از فیلترها برای تصحیح عکس و یک مکانیسم مناسب برای تنظیم پارامترهای فیلترها می باشد.
  • ویرایش ویدئو : دارای محدوده ی وسیعی از امکانات برای ویرایش فایل های تصویری می باشد.ساخت فایل های تصویری برای وبسایت ها یکی از امکانات ویژه ی آن می باشد که برای وب مستر ها در ساختن صفحات HTML که با ویدئو یا فایل های گرافیکی ساخته شده اند ، کمک شایانی محسوب می شود.
  • امکانات قدرتمند : VideoCharge Studio یک ویراستار کاملا کاربردی می باشد که دارای رابط کاربری حرفه ای بوده و نیازهای شما را کاملا بر طرف خواهد کرد. قابلیت هایی مانند پخش ویدئو ، نمایش نتایج کار ، اجرای عملیات مونتاژ ، تصحیح عکس ، نصب واترمارک ، Crop کردن و بسیاری امکانات دیگر ، شما را از دیگر ویرایش گر های تصویری بی نیاز خواهد کرد.

دانلوددانلود رایگان VideoCharge Studio 2.9.9.651 (حجم : 28.64 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود نرم افزار مالتی مدیا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com