دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

همانطور که تکنولوژی اینترنت در حال پیشرفت است، بد افزارهای اینترنتی نیز در حال افزایش هستند. یکی از این بد افزار ها که عموما در فکر کاربران با نام ویروس جای پیدا کرده است تروجان می باشد؛ در حالی که ویروس به بد افزاری اطلاق می گردد که با تولید سریع خود باعث اشباع هارد دیسک شده و باعث توقف سیستم عامل شما می گردد و این در حالی است که تروجان مفهومی کاملا متفاوت دارد. تروجان که به آن Malware هم می گویند به بد افزاری گفته می شود که بر روی رایانه ای خود را کپی کرده و سپس به صورت مخفی به کپی اطلاعات و ارسال آن به مکان های مختلف و یا سازنده می پردازد و در کل می توان گفت یک جاسوس در دنیای رایانه محسوب می شود. آنتی ویروس ها عموما آپدیت می گردند و بیشتر بد افزار ها در بانک های اطلاعاتی آنها ذخیره می گردد؛ اما تروجان توسط هر کاربر یا مخرب قابل ساخت و انتشار می باشد از این رو چندان نمی توان در این مورد به آنتی ویروس ها اعتماد داشت. اما جای نگرانی نیست؛ نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite برای همین موضوع طراحی و ارایه گشته است.
این نرم افزار امنیتی که یک Trojan Remover می باشد توسط متخصصین شرکت تولید کننده اش با تروجان های جدید به روز می شود و قادر است بهترین وسیله دفاعی برای یک کاربر در برابر تروجان های جدید ایجاد شده باشد. این نرم افزار آنتی تروجان با قدرت اسکن بسیار بالا می تواند هر تروجانی را که در حال ارسال اطلاعات شما به شخص دیگریست شناسایی و آن را در صورت توانایی حذف و حداقل از فعالیت آن جلوگیری کند که بخش اعظمی از مشکل را حل خواهد کرد. این نرم افزار آنتی تروجان، شبکه را نیز تحت پشتیبانی دارد و می تواند هر تروجانی که قصد جاسوسی در یک شبکه را داشته باشد شناسایی نماید و جلوی فعالیت آن را گرفته و آن را حذف نماید.
ممکن است تروجان ها قبل از حذف توسط سازنده باعث تغییراتی در رایانه شما شده باشند که عموما بخش رجیستری را دستکاری می کنند که بخش اصلی یک سیستم عامل می باشد؛ این نرم افزار Anti Trojan به راحتی تمام عملیات های انجام شده توسط تروجان را شناسایی می کند و در حدی که قادر به برگشت اطلاعات به حالت اول خود باشد به تعمیر اطلاعات می پردازد. با این software شما در مقابل تروجان ها تا حد زیادی حفاظت خواهید شد و یک دیوار آتش قدرتمند را در اختیار خواهید داشت. ما در این پست نسخه Anti-Trojan Elite 5.0.7 که آخرین ویرایش این نرم افزار می باشد را برای شما کاربران گرامی سایت نرم افزار دانلود رایگان مهیا ساخته ایم که امیدواریم مورد توجه و عنایت شما عزیزان قرار گیرد.

Anti Trojan Elite 5.0.7 - نرم افزار آنتی تروجان ممتاز

امکانات و قابلیت های اصلی این نرم افزار :

  • - قابلیت ایجاد یک دیوار آتش بسیار قدرتمند در مقابل عوامل نفوذی
  • - امکان حذف تروجان ها و یا غیر فعال سازی آنها برای عدم فعالیت در ارسال اطلاعات
  • - امکان برگشت اطلاعات حذفی توسط تروجان ها از هر بخش رایانه به خصوص بخش رجیستری
  • - تشخیص سالم بودم تک تک فایل های رایانه از تروجان
  • - امکان اسکن تمام فایل ها حتی فایل های فشرده مانند Zip , Rar , ...
  • - پشتیبان گیری از اطلاعات برای جلوگیری از تخریب توسط تروجان ها
  • - قابلیت مدیریت شبکه برای جلوگیری از فعالیت تروجان در شبکه
  • - اسکن سریع بخش اعظمی از هارد دیسک و هر حافظه ی مربوط به رایانه
  • - به روز رسانی قدرتمند برای شناسایی جدیدترین تروجان ها
  • - محیط جالب و قالب درک برای هر کاربر
  • - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار آنتی تروجان (حجم : 7.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارامنیتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com