دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

AVS Video Editor یک نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم حرفه ای می باشد. با کمک AVS Video Editor 6.0.2.183 می توانید ویدئو را ضبط کرده، تعداد بسیار زیادی افکت را روی آن قرار دهید، روی دی وی دی رایت کنید، به فرمت های ویدئویی مختلف تبدیل کنید و یا برای استفاده در iPod ، PSP، گوشی های موبایل و دیگر وسایل قابل حمل آن را آماده کنید.

AVS Video Editor دارای بیش از 200 افکت بوده و همچنین تعداد بسیار زیادی افکت جا به جایی را داراست که امکان ساخت ویدئو و اسلایدشوهای با کیفیت را به شما می دهد. AVS Video Editor از تشخیص خودکار الگوریتم صحنه استفاده می کند و بدین طریق امکان حرکت، ویرایش فایل ها و برطرف کردن خطاهای مربوط به برش و ترکیب فایل ها را برای شما فراهم می کند.

AVS Video Editor 6.0.2.183 + Portable - نرم افزار تدوین فیلم و ویرایشگر فیلم + نسخه پرتابل

رابط کاربری زیبای این نرم افزار مالتی مدیا نیز به شما در دسترسی سریع به همه ی کنترل ها و منو ها کمک می کند.تغییر پوسته های برنامه و رنگ آنها فقط با کلیک بر روی نشانه ی بالای رابط کاربری و در سمت راست آن امکان پذیر است که در یک لیست تعداد پوسته های قابل انتخاب را برای شما نمایش می دهد.

ویدئوی خود را بسازید و در فرمت مناسب ذخیره کنید. همچنین به صورت انتخابی می توانید تنظیمات تمام پارامترهای ویدئو و صدا را تغییر دهید. در نهایت این نرم افزار چند رسانه ای امکان ویرایش و میکس ترک های صوتی برای ساخت فیلم را به شما می دهد.فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار : M2ts , Mts , Avi ,Divx ,Xvid, Ivf ,Div, H.264 ,DV , MS MPEG-4 , WMV ,DVR-MS ,Ra ,Rm ,Ram ,Rmvb ,Mpg ,Mpeg ,M1v ,Mpe ,M2v ,Dat ,Ifo ,Vob ,Vro ,Mg4 ,Mod ,Mvv, MPEG-1 ,MPEG-2 ,3gp2 ,3gpp ,3gp ,3g2 ,Mp4 , Mov ,Qt ,M4v ,Swf,Flv, Mkv, Ogg می باشند. امیدواریم از دانلود نرم افزار AVS Video Editor از سایت fdl لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان AVS Video Editor 6.0.2.183 (حجم : 146.59 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان نسخه پرتابل بدون نیاز به نصب (حجم : 78.11 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار با لینک مستقیم,دانلود نرم افزار مالتی مدیا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com