دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

امروزه امنیت در رایانه یک امر ضروری است که باعث می شود امنیت اطلاعات شما در مقابل نفوذ افراد و برنامه های مخرب در امان بماند. راه جلوگیری از نفوذ دیجیتالی نصب نرم افزار های آنتی ویروس می باشد، اما آنتی ویروس ها قادر نیستند امنیت خارجی رایانه ی شما را نیز فراهم سازند. منظور از امنیت خارجی این است که مثلا شخصی در غیاب شما، رایانه را روشن و شروع به خراب کاری و دستبرد اطلاعات بپردازد.اینجاست که اهمیت امنیت خارجی و نرم افزار های نگهبان نمایان می شود. هر سیستم عامل کامپیوتر یک نرم افزار نگهبان پیش فرض را داراست ، ولی این نرم افزار ها بسیار ضعیف عمل می کنند. این بخش فقط قادر است شناسه و رمز عبور تعیین کند که آن هم با نرم افزار های هک و یا دست کاری در سخت افزار قابل حذف است.

نرم افزار قدرتمند امنیت نرم افزار Windows Security Officer 7.5.5.4 که سایت دانلود نرم افزار رایگان شما را با آن آشنا خواهد کرد یکی از بهترین نرم افزار های نگهبان سیستم می باشد که قادر است از سیستم شما در مقابل تمام موارد محافظت کند. این نرم افزار با داشتن امکانات فوق العاده به شما قدرت اختیار بیشتری می بخشد و شما می توانید امنیت رایانه ی خود را به طور کامل تامین کنید. با این نرم افزار امنیتی شما قادر خواهید بود علاوه بر رمز و شناسه برای کاربران سیستم خود مدت زمان استفاده نیز تعیین کنید که بعد از آن تا تعیین زمان بعدی آن یوزر قابل استفاده نباشد. با این نرم افزار همچنین شما می توانید برای بخش های مختلف کاربردی سیستم همانند کنترل پنل ها رمز و شناسه تعیین کرده و از دسترسی و بر هم زدن تنظیمات خود جلوگیری کنید. از این برنامه می توان به عنوان یک برنامه امنیتی تمام عیار در خانه ، مدارس ، کالج ها ، دانشگاه ها و ادارات استفاده نمود.

Windows Security Officer 7.5.5.4 - نرم افزار امنیتی ویندوز
کامپیوتر

دانلوددانلود رایگان نرم افزار امنیتی ویندوز (حجم : 3.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارامنیتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com