دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

به طور حتم برای شما هم پیش آمده که در سایتی عضو شده اید و یا بروی قسمت های مختلف کامپیوتر رمز گذاشته اید تا امنیت اطلاعات را حفظ نمایید اما بعد از مدتی آنها را فراموش نموده اید.

Passwords Plus 1.007 نام نرم افزاری است قدرتمند و کاربردی جهت مدیریت آسان Pin کدهای سری، پسوردها، اطلاعات مربوط به اکانت های شما در سایت های مختلف، سریال نامبر نرم افزارهای مورد نظر و ... که به آسانی می توانید آنها را برای یکبار در برنامه اضافه نمایید تا هرگاه به آنها نیاز پیدا کردید به راحتی از آنها استفاده نمایید. نرم افزار Passwords Plus محیطی کاربر پسند را برای کاربران خود فراهم نموده تا به آسانی اعمالی همچون اضافه، حذف، تغییرات بروی داده ها و یا نمایش سریع اطلاعات را انجام دهند همچنین نرم افزار از قابلیت های چند کاربری و موضوع بندی اطلاعات نیز پشتیبانی می نماید. در کل این نرم افزار امنیتی که برای حفظ اطلاعات هم از رمز نگاری 32 بیتی بهره می برد، به تمام کسانی که قصد دارند همیشه اطلاعات شخصی خود را حفظ نمایند بسیار پیشنهاد می شود. پس هم اکنون این نرم افزار عالی را از سایت دانلود رایگان بصورت رایگان دریافت نمایید.

Passwords Plus 1.007 - مدیریت حرفه ای پسورد ها و اطلاعات محرمانه

چرا Passwords Plus را انتخاب نماییم ؟

  • شما کافی است فقط یک پسورد را به خاطر بسپارید تا با استفاده از آن در برنامه به دیگر پسوردها، پین کدها و ... دسترسی پیدا کنید و احتیاجی به بخاطر داشتن بقیه نداشته باشید .
  • قابلیت قفل اتوماتیک در برنامه که این امکان را فراهم می نماید تا زمانی که شما برنامه را باز کرده اید و فراموش می کنید از آن خارج شوید به طور خودکار نرم افزار قفل میشود و به گفته سازنده داده ها از چشم فضول ها حفظ می شود !
  • تولید پسورد های هوشمند هم یکی دیگر از کارایی های نرم افزار است که برای تمام کسانی که قادر نیستند پسوردهای قدرتمند بسازند بسیار مفید است چون Passwords Plus به نحوی ماهرانه از بین اعداد، حروف کوچک و بزرگ و سمبل ها پسوردی با امنیت بالا برای شما تولید می نماید.
  • وجود بیش از 25 الگوی آماده و گوناگون در نرم افزار جهت کمک به شما برای استفاده سریع تر از برنامه و آشنایی بهتر با امکانات، الگو هایی همانند کارت اعتباری، بیمه نامه، وبسایت، بانک و ...
  • قابلیت ویرایش الگوها که این توانایی را به شما می دهد تا الگو ها را شخصی سازی نمایید، به طور مثال فیلدی را از آنها حذف یا اضافه نمایید و به عنوان الگویی جدید ذخیره نمایید.
  • سازگاری کامل با Palm OS Handheld یا Smartphone شما که این امکان را میدهد تا داده های شما بروی هر دو دستگاه Handheld و Desktopهمیشه به روز باشند.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت پسورد ها (حجم : 7.45 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

Copyleft ©
freedownload.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارامنیتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com