دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

 

 

آیا از چک کردن جی میل خودتان خسته شده اید؟ آیا برای خود بیش از چند حساب کاربری دارید؟ برای همین وب سایت نرم افزار دانلود رایگان، نرم افزار Gmail Notifier که راه حل مناسبی برای شما می باشد را پیشنهاد می کند که کاملا رایگان می باشد! با بیش از 20،000 کاربر در سرتاسر جهان ، از جمله کاربران برنامه های گوگل، این نرم افزار روز به روز محبوب تر و کاربرد آن بیشتر احساس می شود. از طریق این نرم افزار کنترل جی میل شما می توانید تنها با یک کلیک وارد حساب کاربری خود شوید و به راحتی به چک کردن Gmail های خود بپردازید. همچنین شما می توانید به کنترل ایمیل خود بپردازید و ایمیل های خود را حذف کنید یا آنها را به عنوان ایمیل خوانده شده علامت بزنید. با استفاده از این نرم افزار کنترل جی میل علاوه بر اینکه شما می توانید جیمیل خود را چک کنید می توانید چندین حساب کاربری خود را مورد کاوش قرار دهید و آنها را نیز چک کنید که این یکی از مزیت های جالب این نرم افزار خواندن جی میل به شمار می آید. این نرم افزار مدیریت جی میل قابلیت این را دارد که بتواند اتصالات IMAP را از طریق SSL برقرار کند.
همانطور که می دانید IMAP یا Internet Message Access Protocol یک پروتکل برای خواندن ایمیل می باشد که در محیط شبکه و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. SSL یا Secure Socket Layer یک پروتکل لایه جلسه (لایه 5) در مدل OSI می باشد که برای رمزگذاری اطلاعات ارسالی بر روی اینترنت و شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. SSL در واقع از یک روش استاندارد برای رمزگذاری استفاده می کند که ترافیک بین کلاینت و سرور را رمز می کند تا کاربران دیگر نتوانند آن اطلاعات را دریافت و یا آنها را بخوانند. همانطور که مشاهده کردید این نرم افزار مدیریت جی میل ، امنیت را هم برای شما در هنگام خواندن ایمیل هایتان فراهم کرده است. از دیگر امکانات جالب Gmail Notifier می توان گفت که این نرم افزار از ایمیل های UTF - 8 هم پشتیبانی به عمل می آورد. امیدواریم با دانلود این نرم افزار خواندن جی میل بتوانید نهایت استفاده را برای کنترل ایمیل خود ببرید و آسودگی را در هنگام چک کردن جی میل های خود به همراه داشته باشید.

Gmail Notifier 1.0.0.83 - نرم افزار مدیریت جی میل ها

ویژگی های اصلی این نرم افزار :

  • ورود به حساب کاربری خود تنها با یک کلیک
  • شمارش ایمیل های خوانده نشده
  • هشدار به همراه صدا در Tray سیستم
  • خواندن Header های هر ایمیل
  • حذف ایمیل یا مارک کردن آن به عنوان ایمیل خوانده شده
  • برقراری اتصالات IMAP از طریق SSL
  • پشتیبانی از چندین حساب کاربری
  • پشتیبانی از ایمیل های UTF - 8
  • پشتیبانی از لینک های Mailto
  • پشتیبانی از Domain های میزبان
  • 100 ٪ بدون هیچ گونه هرزنامه و برنامه های جاسوسی
  • به روز رسانی خودکار
  • ذخیره موقعیت پنجره
  • قابلیت اجرا در استارت آپ

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت جی میل ها (حجم : 492 کیلوبایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

چندی پیش درمیان مرورگر ها حرفی از گوگل کروم به میان نبود اما به دلیل پیشینه خوب گوگل در سال های اخیر گوگل در ارائه نرم افزار و خدمات اینترنت ادعا داشت مرورگری را ارائه نماید که حرفی برای دیگر مرورگر ها باقی نگذارد و از همین جهت Web Browser فوق العاده پر سرعت و قدرتمند خود را با نام Google Chrome وارد بازار ساخت که به زودی در میان کاربران رواج و رشد یافت که نشان از محبوبیت روز افزون این مرورگر دارد. مرورگر گوگل کروم که وب سایت دانلود نرم افزار رایگان در این پست آن را برای شما کاربران عزیز سایت در نظر گرفته است، یک مرورگر بسیار محبوب و کاربردی می باشد که باعث راحت تر شدن کار شما می شود و می تواند سرعت عمل قابل توجهی در اینترنت برای شما فراهم کند و باعث تسهیل در جستجو، History و نوار آدرس برای شما می شود. با استفاده از این نرم افزار مرورگر گوگل کروم دیگر پنجره های باز شده در مرورگر به هم وابسته نبوده و اگر برای صفحه ای مشکل بوجود بیاید بر روی دیگر صفحات تاثیری نخواهد گذاشت. علاوه بر این، نرم افزار Google Chrome به شما اجازه می دهد که بوک مارک های خود را ایجاد کنید و همچنین از وضعیت امنیت وب سایت ها مطلع شوید که می تواند نکته مثبتی برای این نرم افزار مرورگر محسوب شود.

برای اینکه بتوانید عمل جستجو را انجام دهید عبارت خود را در نوار آدرس وارد کنید سپس مرورگر به طور خودکار به شما عبارات مرتبط با عبارت شما را نمایش می دهد و سایت های معروف و رایج را به شما نشان خواهد داد. البته این مورد فقط برای موتور جستجوی گوگل طراحی شده است که قابلیت تشخیص و ارائه پیشنهاد خود به صورت خودکار را دارا می باشد. اگر شما آدرس سایتی را که می خواهید وارد آن شوید را می دانید آن را مستقیما در نوار آدرس وارد کنید. سپس دکمه Enter را بزنید و یا بر روی آیکن فلش کلیک کنید تا صفحه وب مورد نظر خود برای شما باز شود. به محض این که شما آدرس را در Web Browser وارد می کنید، مرورگر گوگل کروم به طور اتوماتیک به صفحاتی که قبلا باز شده اند سر می زند و تعداد موارد یافت شده از عبارت مورد جستجوی شما را در یک منوی کشویی یا همان Drop-Down نمایش خواهد داد. مرورگر گوگل کروم از کش (حافظه موقت) فوق العاده هوشمندی برخوردار است که فایل های تکراری هر سایت را به طور هوشمند شناسایی کرده و بر روی رایانه شما ذخیره می کند و در دفعات بعدی بازدید شما از آن سایت، به سرعت به آن سایت وارد خواهد شد. لازم به ذکر است این عمل در بهینه سازی مصرف پهنای باند اینترنت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار گوگل کروم ایجاد بوک مارک می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که به وب سایت جالبی رفته باشید و بخواهید دوباره در آینده به آن سر بزنید که می توانید به راحتی با کلیک بر روی آیکن آن بر روی نوار ابزار، آن را بوک مارک کنید تا دفعات بعد مجبور به تایپ مجدد آدرس سایت و تنظمیات مجدد آن نشوید. با دانلود مرورگر گوگل کروم مشاهده خواهید کرد نرم افزار Google Chrome درباره امنیت شما در اینترنت نیز تمهیداتی در نظر گرفته است. اگر نرم افزار مرورگر تشخیص دهد که وب سایتی که شما می خواهید وارد آن شوید انتقال امن اطلاعات را از طریق پروتکل SSL برای شما فراهم کرده است موارد زیر برای شما نمایان خواهد شد. ابتدا اینکه رنگ پس زمینه نوار آدرس به رنگ طلایی تبدیل می شود و همچنین عنصر "https" در نوار آدرس برای وب سایت هایی که از طریق پروتکل SSL محافظت شده اند و همچنین از اطلاعات شما محافظت می کنند، به رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. همچنین در انتهای نوار آدرس، یک آیکنی داخل یک قلعه به نمایش در می آید. در نهایت ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که نرم افزار مرورگر گوگل کروم یک نرم افزار چند زبانه می باشد و در ویندوزهای Win XP/2000/Vista/Win 7 قابل اجرا خواهد بود. امیدواریم با دانلود گوگل کروم بتوانید در محیطی امن و بسیار جذاب در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.

Portable Google Chrome 7.0.517.44 Final Multilingual - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مرورگر گوگل کروم (حجم : 24.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 

برای بالابردن و بهینه سازی سرعت اینترنت نرم افزارهای زیادی روانه بازار شده اند اما ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار Thrittle باعث شده است تا در زمره بهترین ها قرار بگیرد و با وجود سرعت کم اینترنت در کشورمان راه کاری به شمار می رود تا برای بالابردن سرعت اتصالاتی مانند Dial up و ADSL و بهینه سازی آن از اینگونه نرم افزار ها استفاده شود. با این نرم افزار صفحات و دانلود فایل های سریعتر و اتصال شما در برابر disconnect پایدار تر خواهد شد.
این نرم افزار امکان استفاده نهایت پهنای باند اینترنت را تا آخرین بیت آن از مودم سیستم فراهم می آورد و در نتیجه عمل افزایش سرعت دانلود و آپلود فایلها با حداکثر سرعت ممکن صورت می پذیرد، ضمنا نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده ای بوده و اکثر نسخه های ویندوز سازگاری کامل دارد. با دریافت این نرم افزار از سایت دانلود برنامه رایگان لذت بیشتری از دانلود فایلهای مورد علاقه تان خواهید برد.

PGWARE Throttle 6.12.20.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

خصیصه های اصلی برنامه افزایش سرعت اینترنت

  • ذخیره تغییرات و تنظیمات این نرم افزار در رجیستری ویندوز جهت عملکرد بهتر سیستم در قبال دانلود و آپلود فایل ها
  • تنظیم شدن نرم افزار بصورت خودکار با توجه به نوع سیستم و مودم آن
  • سازگاری با انواع اتصالات شامل ارتباطات ماهواره ای و Dial-up, DSL, ADSL, Cable, ISDN
  • پایدار بودن زمان اتصال و کاهش قطعی اینترنت با استفاده از این نرم افزار
  • افزایش سرعت اینترنت حتی به چندین برابر بخصوص در اتصالات محلی

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت (حجم : 2.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

مرورگر سافاری اپل نسخه 5.0.4 دارای امکانات جدیدی از جمله پشتیبانی کامل از html 5 می باشد. همچنین قابلیت اضافه کردن Extension های مختلف به مرورگر به صورت نهایی ایجاد شده است. موتور جستجوی Bing نیز به صورت پیش فرض در این مرورگر جستجو گر قرار داده شده است. قابلیت Dns Caching برای دسترسی سریع تر به سایت ها تقویت شده است. قابلیت و امکانی به نام Safari Reader نیز تکنولوژی هست که می توانید مقالات موجود در سایت ها را در محیط جالبتری که باعث خستگی شما نشود مطالعه کنید. دانلود مرورگر سافاری اپل را از سایت دانلود رایگان به شما پیشنهاد می دهیم. در ضمن نرم افزار مرورگر اپل ,نسخه قابل نصب بر روی ویندوز است.

Apple Safari 5.0.4 - مرورگر سافاری اپل

دانلوددانلود رایگان مرورگر سافاری اپل (حجم : 34.14 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 

کثر ما انسان ها همه روزه با اینترنت سر و کار داریم و در طول روز بخشی از زمان خود را به گشت و گذار در اینترنت می پردازیم. در همین حین ممکن است که برخی از صفحات وب برای ما جالب باشند و بخواهیم آنها را ذخیره کنیم و یا از یک وب سایتی تا حدی لذت می بریم که ترجیح می دهیم نام آن را جایی بنویسیم که در دفعات بعد هم که خواستیم از اینترنت استفاده کنیم حتما یک سری هم به آن سایت بزنیم. از این رو پس از مدتی لینک ها و صفحات وب مورد نظر ما آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانیم آنها را مدیریت و بازیابی کنیم و به همین دلیل در پیدا کردن نام آنها به مشکل بر می خوریم. به همین دلیل وب سایت دانلود نرم افزار رایگان در نظر گرفته است که یک نرم افزار بسیار کاربردی در این زمینه را به شما کاربران عزیز سایت معرفی نماید تا دیگر با سردرگمی در پیدا کردن لینک های خود که اصطلاحا در اینجا به آنها بوک مارک گفته می شود مواجه نشوید.
نرم افزار Linkman Pro یک نرم افزار مدیریت بوک مارک ها و مدیریت لینک ها می باشد که برای ذخیره کردن بوک مارک صفحات اینترنتی مورد علاقه شما و مدیریت آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار کارآمد که یک نرم افزار اینترنتی می باشد می تواند تا ده ها هزار لینک یا صفحه را از طریق پایگاه داده ای که درون خود دارد مدیریت کند. شما به راحتی می توانید لینک ها را از پنجره مرورگر خود به نرم افزار اضافه کنید تا نرم افزار کار خود را آغاز کند. همچنین این نرم افزار مدیریت بوک مارک ها می تواند کلمات کلیدی و توضیحات موجود در سایت را بطور خودکار برای شما ذخیره کند. این نرم افزار مدیریت لینک ها رابط کاربری جالبی دارد و حتی شما می توانید رابط کاربری را به دلخواه خود تنظیم کنید. با استفاده از این نرم افزار اینترنت شما می توانید در زمان ذخیره Bookmark، آن را به فرمت های خروجی مختلفی ذخیره کنید و حتی می توانید فرمت خروجی بوک مارک هایی که از قبل ذخیره کرده اید را تغییر بدهید. شما حتی می توانید از فرمت خروجی خود یک قالب بسازید.

Linkman Pro 8.0 Multilanguage Portable - نرم افزار مدیریت بوک مارک ها

از جمله نمونه قالب های مختلف خروجی می توان به XML و HTML اشاره کرد. نرم افزار Linkman Pro قابل اجرا بر روی انواع مرورگرها در ویندوز می باشد. شما همچنین می توانید از فایل Help نرم افزار که به صورت متنی و تصویری می باشد استفاده کنید تا بهترین استفاده از نرم افزار را داشته باشید. برای کار با این نرم افزار اینترنت شما می توانید به راحتی لینک را از مرورگر خود گرفته و درون نرم افزار بندازید تا بتوانید عمل مورد نظر خود را آغاز کنید. در نرم افزار مدیریت بوک مارک ها قابلیت هماهنگ کردن یا به اصطلاح سنکرون کردن Bookmark ها در مرورگرهای مختلف و یا حتی کامپیوترهای مختلف نیز وجود دارد بنابراین شما می توانید همه جا و در هر زمانی کار خود با اینترنت را انجام دهید. نرم افزار Linkman Pro بصورت پرتابل(بدون نیاز به نصب) بوده و شما می توانید آن را به عنوان مثال در فلش مموری خود بصورت پرتابل کپی کنید و هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید. امیدواریم با دانلود نرم افزار مدیریت بوک مارک ها بتوانید خود را از شر لینک های گیج کننده خلاص کنید و ابن بار مدیریت بیشتری بر روی آنها داشته باشید.

ویژگی های اصلی این نرم افزار:

  • پشتیبانی از کلمات کلیدی ، توضیحات، نظرات و داده های تعریف شده توسط کاربر
  • توانایی مدیریت پایگاه داده عظیم (حتی میلیون ها لینک) بدون پایین آمدن کارآیی برنامه
  • قابل ادغام در اینترنت اکسپلورر
  • قابل ادغام در فایر فاکس 3
  • نوار ابزار اختیاری دسکتاپ برای دسترسی سریع تر
  • نوار ابزار اختیاری اینترنت اکسپلورر
  • کشف لینک های تکراری حتی اگر آنها در زیر دامنه ها و پورت های دیگری باشند
  • سیستم درجه بندی توسط کاربر
  • بازیابی کلمات کلیدی و توضیحات از صفحه وب
  • حفاظت از رمز عبور
  • پشتیبانی از پرینت
  • قابلیت مرتب سازی بوک مارک ها
  • سازگار با تمام مرورگرهای اصلی در ویندوز از جمله: اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا ، کروم و غیره
  • تنظیم رابط کاربری به دلخواه

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت بوک مارک ها (حجم : 6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 

مرورگر اینترنت در رایانه یکی از مهمترین نرم افزار ها برای استفاده از امکان وب در اینترنت می باشد. مرورگر های مشهوری همانند Mozilla Firefox , Internet Explorer , ... سبب شده اند تا دیگر مرورگر ها را نشناسیم و حتی نام مرورگری با نام Avant را نشنیده باشیم. با این حال سایت دانلود رایگان نرم افزار به معرفی این مرورگر بسیار جالب می پردازد.
مرورگر Avant یکی از برترین مرورگر های در حال رشد محسوب می شود که یک مرورگر مستقل است و برای گسترش امکانات Internet Explorer ارایه گردیده است. در این مرورگر سطح شفافیت و رابط گرافیکی نرم افزار تا حد بسیار زیادی بهبود یافته و همه روزه با آپدیت های جدید امکانات زیادی به این مرورگر اضافه می شود، از این رو یک مرورگر بسیار مناسب برای وبگردی می باشد. این تنها امکان این نرم افزار نیست، در زیر به دیگر امکانات دانلود مرورگر اشاره می کنیم:

Avant Browser 2011 Build 17 Final Portable - نرم افزار مرورگر اینترنت آوانت

فیلتر و حذف انیمیشن های تبلیغاتی:
بیش از 85 درصد فلش ها در اینترنت به تبلیغات اختصاص دارند و به طور معمول دارای حجم بالایی بوده و حدود 90 درصد از حجم لود صفحه را به خود اختصاص می دهند که برای کاربران بسیار آزار دهنده است. مرورگر Avant این امکان را برای شما فراهم نموده است تا با یک کلیک از لود این فلش ها در صفحات وب جلوگیری کنید که این مورد باعث صرفه جویی در مصرف پهنای باند اینترنت شما شده و سرعت بارگذاری صفحات وب را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.
مسدود کردن تبلیغات پاپ آپ:
تبلیغات Pop-up در وب سایت ها کاربرد بسیار فراوانی دارند ولی معمولا بی استفاده و اکثرا آزار دهنده هستند؛ مرورگر Avant برای شما این امکان را فراهم نموده است تا با کلیکی ساده از باز شدن این تبلیغات اضافی جلوگیری کنید.
امکان RSS/ATOM خوان هوشمند و بوک مارک:
با مرورگر Avant دیگر شما نیازی به RSS/ATOM Reader های اینترنتی نخواهید داشت؛ شما با این مرورگر قادرید RSS یا ATOM هر وب سایت دلخواهی را به مرورگر اضافه نمایید و جدیدترین تغییرات را در وب سایت مورد نظر بدون مراجعه به آن سایت مشاهده فرمایید. این نرم افزار همچنین داری بخش بوک مارک است و شما می توانید وب سایت های محبوب خود را به این بخش اضافه کنید تا در هر لحظه ای به آنها دسترسی داشته باشید.
اضافه کردن عملکردهای جدید به موش واره (موس):
اگر شما در یک صفحه وب بر روی یک لینک کلیک کنید و همزمان با آن دکمه وسط موس را هم فشار دهید لینک در یک صفحه جدید و در پس زمینه ی صفحه باز خواهد شد. این امکان برای باز کردن مطالب در انجمن ها بسیار مفید است. همچنین شما قادر خواهید بود تا به راحتی و با حرکت دادن موس مروگر خود را هدایت نمایید و به حرکت در اورید.
امکان مرور چندین صفحه ی وب به صورت همزمان:
باز کردن چندین وب به صورت همزمان همواره یکی از دغدغه های کاربران وب می باشد که در این نرم افزار امکان باز کردن چندین صفحه ی وب به صورت همزمان مهیا شده است. به صورتی که شما در هر لحظه با کلیک می توانید همه ی صفحات باز شده را به راحتی تنها با یک کلیک Refresh کرده مرتب کنید یا وحتی ببندید ومتوقف کنید که بسیار کاربردی محسوب می شود.
حالت واقعی و جذاب Full Screen و Full Desktop:
در Avant بروزر وقتی مرورگر را در حالت Full Screen Mode قرار می دهید تنها صفحه ی وب را بدون هیچ نوار ابزار مزاحم و در هم ریختگی مشاهده خواهید نمود که به راحتی با بالا و پایین بردن موس نوار ابزار به نماش درخواهد آمد و در صورتی که موس ثابت باشد به صورت اتوماتیک مخفی می شود.حالت Full Desktop Mode همانند Full Screen Mode می باشد با این تفاوت که نوار ابزار در نوار وظیفه ی ویندوز (task bar) به نمایش درخواهد آمد که بسیار جذاب است.
موتور جستجوی قدرتمند و اختصاصی:
مرورگر Avant موتور جستجوی قدرتمندی نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و در مرورگر بین تصاویر، گروه ها، دایرکتوری ها، اخبار، اشعار و نرم افزار ها به جستجو پرداخته و به نتیجه ی دلخواه خود برسند.
سازگاری کامل با اینترنت اکسپلورر:
اگر از مرورگر Internet Explorer استفاده می کنید دیگر نیازی نیست نگران انتقال اطلاعات خود به مرورگر Avant باشید، این مرورگر به طور کامل با IE سازگار است و شما به راحتی می توانید تنها با یک کلیک تمام کوکی ها,جاوا اسکریپت, Real player ، ماکرومدیا فلش و بوک مارک های خود را به این مرورگر انتقال دهید و از آن لذت ببرید.
کنترل حریم خصوصی شما:
این مرورگر به طور کامل از حریم خصوصی و اطلاعات شما محافظت به عمل می آورد و می توانید با حذف اطلاعاتی همچون کلمات عبور، کوکی ها، تاریخچه صفحات بازدید از وب سایت ها، کلمات کلیدی جستجو شده و ... از اطلاعات خود محافظت به عمل آورید.
بازیابی آسان اطلاعات از دست رفته:
ممکن است در حال مرور وب سایت ها مشکلی برای کامپیوتر پیش آید و خاموش گردد؛ دیگر نیازی به نگرانی برای آدرس وب هایی که باز کرده بودید نیست زیر این نرم افزار به طور اتوماتیک آدرس ها را به طور موقت ذخیره می کند تا در لود بعدی نرم افزار آدرس های از دست رفته بازیابی شوند.
پوسته های قابل برنامه ریزی:
شاید از پوسته های تکراری مرورگر خود خسته شده باشید، Avant Browser این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی پوسته ی اختصاصی خود را طراحی و پیاده سازی کنید یا از پوسته های ساخته شده توسط دیگر کاربران استفاده کنید.

قابلیت های اصلی نرم افزار آوانت 2011

  • قابلیت های جدید و بی نظیر برای مبارزه با تبلیغات مزاحم
  • افزایش سرعت لود صفحات وب و بهبود رابط گرافیکی کاربر
  • سازگاری کامل با دیگر مرورگر ها برای انتقال اطلاعات به Avant
  • امکانات جدیدی همچون RSS/ATOM Reader , Full Desktop Mode , ...
  • گذاشتن موتور جستجویی قدرتمند در اختیار کاربر برای جستجوی سریع و رسیدن به نتیجه ی دلخواه
  • امکانات عالی برای کنترل حریم خصوصی شما و عدم نفوذ پذیری مرورگر
  • چند زبان (Multilanguage) بودن نرم افزار و پشتیبانی از زبان فارسی
  • استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر و چند زبانه
  • سازگار با اکثر نسخه های ویندوز XP/2000/Vista/Win 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مرورگر آوانت بروزر (حجم : 3.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

یکی از پروتکل های پرکاربرد در اینترنت برای مدیران وب سایت ها FTP می باشد. منظور از پروتکل نیز مجموعه قوانینی است که در اجراو ساخت یک مجموعه عامل ارتباطی تعریف می گردد، برای مثل HTTP نیز یک پروتکل در اینترنت محسوب می شود که برای وبگردی تعریف شده است. FTP نیز پروتکلی است پرکاربرد برای دانلود و آپلود فایل ها در برنامه اینترنت که کاربرد بسیار زیادی دارد. نرم افزار های بسیار زیادی نیز برای کار با FTP ارایه گشته اند که امروز در وب سایت دانلود برنامه رایگان قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده قدرتمند TurboFTP که آخرین نسخه آن می باشد آشنا سازیم.
همانطور که گفته شد این نرم افزار یک نرم افزار یک نرم افزار کمکی برای دانلود و آپلود فایل از طریق FTP می باشد ولی امکانات خاص این نرم افزار آن را از سایر نرم افزار ها متمایز ساخته است. از این امکانات می توان به پشتیبانی از تكنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 98/ME/NT4/2000/XP/2003 اشاره کرد. این برنامه با الگوریتم خاص خود به شما این امکان را می دهد تا فایل ها را بین رایانه ی شخصی خود FTP سرور مورد نظر منتقل (دانلود و آپلود) نمایید و این عمل را با سرعت فوق العاده بالا نسبت به نرم افزار های مشابه انجام می دهد. این نرم افزار همچنین از فولدر (پوشه) ساز اتوماتیک بهره مند است به این صورت که اگر شما پوشه ای را از رایانه خود به سرور منتقل نمایید، نرم افزار FTPخود به خود یک دایرکتوری ساخته و فایل های داخل پوشه شما را به آن منتقل می کند و کار انتقال به صورت پوشه ای را نیز برای شما بسیار آسان می کند.

TurboFTP 6.30 Build 865 - نرم افزار توربو اف تی پی

نرم افزار TurboFTP همچنین به شما این امکان را داده است که در صورت قطع ارتباط یا به وجود آمدن مشکل برای نرم افزار کارهای خود را از نو با باز کردن نرم افزار بازیابی و به ادامه عملیات بپردازید. لازم به ذکر است نرم افزار تمام مشکلات را (در صورت تنظیم) برای گروه پشتیبانی نرم افزار ارسال می کند و در صورتی که در نرم افزار مشکلی وجود داشته باشد از طریق ایمیل از طرف گروه پشتیبانی اعلام می گردد. این نرم افزار دانلود FTP از تمام پروکسی ها پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید یک نرم افزار فوق العاده برای کارهای انتقال FTP برای کاربران باشد.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار FTP

  • پشتبانی از دیوار آتش های HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a و SOCKS 5
  • امکان ذخیره ی رمز عبور و شناسه ی FTP در اولین تصال
  • رمز گذاری پیشرفته ی FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 9x/ME/NT4/2000/XP/2003
  • امکان دانلود و آپلود فایل ها بین رایانه ی شخصی و سرور با سرعت بالا
  • دایرکتوری سازی اتوماتیک برای انتقال فایل ها به صورت دسته ای
  • امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته در مواقع قطعی اینترنت یا بسته شدن نرم افزار
  • قابلیت گزارش تمام مشکلات نرم افزار و گرفتن جواب در اسرع وقت از طریق ایمیل
  • سازگار با برنامه های مختلف FTP جهت انتقال اطلاعات وب سایت ها (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)

دانلوددانلود رایگان نرم افزار اف تی پی سرور (حجم : 9.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

Java Runtime Environment پلاگین جاوا برای اجرای کدها و اپلت های جاوا بر روی صفحات وب است. این پلاگیناینترنت جاوا برای ویندوز به صورت 32 بیتی و 64 بیتی وجود دارد. برای اینکه جذابیت صفحات وب بالا برود و برنامه نویسان و توسعه دهندگان جاوا بتوانند برنامه های جالبتر و مفیدتری با جاوا بنویسند و مرورگر شما بتواند آن را بفهمد و اجرا کند باید JRE یا همان Java Runtime Environment را نصب داشته باشید و بروز باشد. سایت دانلود رایگان JRE ورژن 1.6.0.26 را برای شما آماده دانلود کرده است که بر روی سیستم عامل های Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 قابل نصب است. امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید.

Java Runtime Environment 1.6.0.26 x86 / x64 - دانلود پلاگین جاوا Java برای ویندوز

دانلوددانلود رایگان JRE 32-bit (حجم : 14.10 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان JRE 64-bit (حجم : 14.53 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

ا پیشرفته شدن مرورگر ها و نرم افزار های متصل به اینترنت که همراه با عدم جذابیت دچار کلیشه و سادگی بودند, فلش به مرورگرها راه پیدا کرد و وب را جذاب کرد. فلش پلیر امروزه نیاز هر مرورگر اینترنت است و نیاز هست که حتما بروز باشد که بتنواند به خوبی تمامی امکانات به کار برده در فایل فلش موجود در صفحه وب را نمایش دهد. امروزه 100 ها میلیون دستگاه به اینترنت متصل هستند و از مرورگر فلش برای نمایش فایلهای swf درون صفحات وب استفاده می شود. فلش پلیر جدید قابل نصب بروی Windows XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 است. امیدواریم از دانلود پلاگین فلش پلیر برای مرورگر های اینترنت اکسپلورر و باقی مرورگر ها از جمله اپرا, کروم, آوانت, و... لذت ببرید.

Flash Player 10.3.181.26 for IE / Non IE browsers - دانلود فلش پلیر برای مرورگر اینترنت

دانلوددانلود رایگان Flash Player 10.3.181.26 - IE (حجم : 3.10 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان Flash Player 10 (مرورگرهای غیر از Internet Explorer) (حجم : 3.06 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final - دانلود یاهو مسنجر 11 نسخه نهایی

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالا ترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

تغییرات نسخه 11 نهایی.

  • دعوت از دوستان به بازی آنلاین با ارسال یک پیام یا اس ام اس یا پیام صوتی و یا پیام تصویری
  • دریافت پیام شبکه های اجتماعی در محیط " یاهو آپدیت" و مطلع شدن از موقعیت دوستانتان
  • ارسال "وضعیت" خودتان در شبکه های اجتماعی همراه با تغییر وضعیتتان در status یاهو مسنجر
  • امکان چت با دوستانتان در فیس بوک یا نرم افزار ویندوز لایو با قابلیت اضافه کردن app های نامحدود
  • قابلیت همیشه آنلاین با این امکان که می توانید همزمان از چندین رایانه در نقاط مختلف آنلاین باشید
  • دسترسی آسان به آرشیو چت به صورت آنلاین و جستجو به آرشیو چت از محیط ایمیل
  • قابلیت شخصی سازی اسکین های یاهو مسنجر همراه با 7 اسکین جدید
  • رفع باگهای نرم افزاری و امنیتی بسیار زیادی

دانلوددانلود رایگان یاهو مسنجر 11 (حجم : 17.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

سایت دانلود رایگان نرم افزار یکی از محبوب ترین مرورگر های اینترنت را با نام Mozilla Firefox گرگ آتشین را معرفی کرده که آخرین ورژن 5 و نسخه نهایی فوق العاده این بروزر بدون نیاز به نصب می باشد. امکانات جدید و بهبود این نرم افزار آنقدر زیاد شده که از حوصله این متن خارج است.
موزیلا فایرفاکس سریعتر، امن تر، ساده تر و ظاهری اسپرت همه و بیش از همه مجموعه استاندارد های جدید وب در ورژن 5 این مرورگر وب دیده می شود. پروژه موزیلا فایر فاکس که قبلا پرنده آتشین که سابقا ققنوس بود، تبدیل به یک طراحی موفق و حرفه ای از مرورگر های اینترنتی شده که با XUL زبان رابط کاربر و برای کراس یک پلت فرم طراحی و نوشته شده است. دانلود فایر فاکس این برنامه کوچک، سریع و آسان با ارائه مزایای بسیاری نسبت به مرورگر های دیگر ساخته شده است.
موزیلا فایر فاکس بر روی بهبود حافظه، عملکرد و ثبات، بهبود XUL و اجزای اصلی مانند اطلاعات ذخیره شده در SQLite تمرکز داشته است. موزیلا فایرفاکس جدید با قابلیت پشتیبانی از افزونه و چند برنامه کاربردی از آن یک مرورگر محبوب ساخته است. ویژگی های جدید پشتیبانی از جاوا اسکریپت و SVG چیزی از این مرورگر کم نداشته است.

Mozilla Firefox 5.0.1 Final Portable - نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس

بعضی از ویژگی های کلیدی بروزر فایر فاکس

  • مهاجرت آسان با خروجی گرفتن از علاقه مندی ها، تاریخچه، تنظیمات، کوکی، پسوورد و... از اینترنت اکسپلورر به این مرورگر
  • قالب پیشفرض سبک، جدید و کارآمد برای کاربران ویندوز و لینوکس
  • بروز رسانی آسان به جدیدترین ورژن
  • مدیریت و دانلود افزودنی و تم های جدید از راهی امن که این مرورگر را از دیگر مرورگر ها جدا می کند
  • سرعت بیشتر در باز کردن صفحات و جلوگیری از تبلیغات مزاحم
  • نمایش چند پنجره ای صفحات و نوار ابزار جستجو با امکان اضافه شدن هر موتور جستجو
  • امنیت و خصوصی سازی اطلاعات و ایمن در برابر هر نرم افزار جاسوسی
  • دانلود بدون دردسر برنامه ها و تمام ابزار های مورد نیاز مانند بوک مارک، فول اسکرین، تاریخچه بزرگ نمایی و ...
  • نرم افزاری قابل تنظیم و سفارشی سازی با امکان توسعه دادن

دانلوددانلود رایگان مرورگر اینترنت فایر فاکس (حجم : 14.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 

رقابت تنگاتنگ میان مرورگر ها اینترنتی پایان پذیر نیست و جنگ و دعوا بر سر اینکه کدام بروزر از همه بهتر است میان منتقدان بسیار داغ است. مرورگر اینترنتی که سایت دانلود نرم افزار رایگان معرفی می کند مرورگر Google Chrome Browser ورژن 12 به صورت پرتابل و چند زبانه از شرکت غول سرچ دنیا گوگل است. این مرورگر فوق العاده به دلیل عدم دسترسی ایرانیان برای دانلود کروم از سایت گوگل به صورت رایگان در سایت دانلود رایگان به اشتراک عموم گذاشته شده است.
بروزر گوگل کروم عملیات اینترنت را راحت تر، ایمن تر و سریع تر می نماید که دارای یک طراحی ساده برای جستجو در وب، تاریخچه وب، نوار ابزار کامل و پیشنهاد برای متن هایی که تایپ می کنید می باشد. یک جعبه که شامل تمام وظایفی که می توانید در اینترنت استفاده کنید کنار دست شما خواهد بود. هر سایت و تب که باز می شود جدا از دیگر تب ها در مرورگر است به همین دلیل این خصیصه فوق العاده باعث می شود تا در صورت خطا یا اشتباه، یک تب از کار افتد و تمام نرم افزار را تحت تاثیر قرار ندهد و همچنان دیگر امکانات و سایت ها را در دسترس داشته باشید. همچنین امکان بوک مارک وب سایت و بررسی وضعیت سایت های امنیتی را داراست.

Google Chrome 12.0.742.122 Final Portable - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مهمترین چیزی که کروم 12 این مرورگر محبوب برنامه اینترنتی را از دیگر مرورگر ها جدا کرده بخش سرچ یا جستجوی آن است. امکانات فراوان برای جستجو در سایت ها با استفاده از نوار آدرس و پیشنهاد کلمات مورد جستجو در خود مرورگر از وب سایت های معروف در آن زمینه می باشد. همراه با نمایش پیشنهاد از سایت هایی که قبلا مراجعه کردید. اگر کروم متوجه سایتی که انتقال امن را با استفاده از SSL فراهم می کند شود رنگ نوار آدرس به رنگ طلایی در آمده و Https در نوار آدرس به رنگ سبز در می آید. و در صورت عدم تایید شما با اطلاعاتی که در مورد آن در اختیارتان قرار می دهد، امنیت اطلاعات شما را تضمین می شود.

دانلوددانلود رایگان مرورگر گوگل کروم (حجم : 29 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 
 
 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 جدیدترین نسخه ی نرم افزار IncrediMail با امکانات متمایزی مانند طراحی جدید، جستجوی ایمیل قدرتمند، پایداری بالا و بهبود امکانات اصلی برای کارآیی و سرعت بالاتر هم اکنون در اختیار شماست. این نرم افزار تجربه ی مدیریت ایمیل را برای شما زیباتر و بهینه تر می کند. IncrediMail 2 دارای طراحی کاربرپسند، جذاب و بهتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد. کار با پنجره های برنامه ی اصلی بوسیله ی توسعه ی دکمه ها و منوهای دوباره سازمان دهی شده ، بسیار ساده تر شده است. می توانید هم اکنون به وسیله ی انتخاب رنگ ها پوشه های ایمیل را دسته بندی و شخصی سازی کنید. پنجره ی لیست ایمیل ها و نمایش قاب ها که از امکانات جدید این نسخه هستند امکان مرور ایمیل ها را به راحتی برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این برای آسودگی شما یک دکمه ی مستقیم برای دسترسی به گالری در تسکبار اصلی برنامه اضافه شده است.

جستجو بین ایمیل ها هم اکنون توسط این نرم افزار بسیار سریع تر و قدرتمندتر از گذشته شده است. نتایج جستجو به محض نوشتن هر حرف به صورت لحظه ای برای شما نمایش داده می شود. فقط یک ثانیه طول می کشد که بین 10,000 ایمیل جستجویی حرفه ای انجام دهید. همچنین حروفی که شما به دنبال آن می گردید کاملا در جستجوها مشخص شده است. جستجوی پیشرفته آن با کارآیی بسیار بالاتر و ابزار قدرتمند تری نسبت به گذشته در این نرم افزار معرفی می شوند. جستجوی سریع همچنین دارای فیلترهایی برای دسته بندی ایمیل ها و ضمائم آن ها مانند عکس، ویدئو، اسناد متنی ، اسناد پاورپوینت و بسیاری از فرمت های دیگر، می باشد. امیدواریم از دانلود نرم افزار اینترنت ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک لذت ببرید.

IncrediMail 2 Premium v6.29 Build 5006 - نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک

پلاگین های اضافه در این بسته :

  • پلاگین 3D Magic
  • پلاگین Facebook Fan Page Pack
  • پلاگین IncrediBackup
  • پلاگین Junk Filter Plus
  • پلاگین Magentic
  • پلاگین Photo Notifier & Animation Creator
  • پلاگین PhotoJoy
  • پلاگین Photomail
  • پلاگین Premium Bonus Pack

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا (حجم : 29.99 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار اینترنتی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com